Detta är kärlek

Var på fest hemma hos malin... hon fyllde år... vi hade bara träffats några få ggr och en gemensam bekant bjöd in mig utan att malin visste detta... till henne... o jag visste det inte heller utan fick berättat att malin ville jag skulle komma på hennes fest.... Tina (vår gemensamt bekanta) skulle para ihop oss..
jag kommer dit ... har med mig en flaska vin o säger grattis... hon har några kompisar där o vi alla partar... jag märker att hon har en vinylspelare och blir nostalgisk av mig o vill bara lira plattor... pratar under kvällen om detta och tycker att vi ska ha en vinylafton... bara hon o jag... jag kände att jag bara måste ha henne...
kvällen avslutas med att de flesta av oss går till grand o har kul..l
några dagar senare skickar jag en bunt med rosor och detta kort:
idag sitter vi nu i vår lägenhet... jag dricker just nu irish coffe.. malin sippar på ett glas vitt... vår son som blev 2 år i slutet av mars sover nu i sin nya säng som är 60x170, en vanlig säng... vi kollar tv o bara inväntar v.27 då vårt nybyggda hus kommer...
detta ÄR kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0