det har hänt lite nu

i torsdags eftermiddag gjorde vi en överlåtelsebesiktning å insidan av huset o kollade så det inte var några skador på dörrar o fönster o sånt... därefter fick vi nycklarna så vi kunde sätta igång med o lägga golv och fixa så vi kan komma in snarast möjligt..
Torsdag eftermiddag kom dhl o levererade golvet vi beställt... 3 pallar med forbo forshaga golv - american forest.. detta har vi valt att ha på bägge våningar..   jag kan lova att det var lite tungt att bära in dessa 117-118 paket med golv...
som ni ser på en av bilderna var det en hel del.... o vi kunde bara lägga det för stunden i v-rummet....
så när jag började i fredags vid 7 i huset var4 det bara till o flytta runt i huset... o flytta dessa låder igen...
ca 10 började jag att lägga... golvet... igår söndag em... är vi klara med vardagsrummet, köket, hallen, samt allrummet, och en del av hallen har vi även lagt klinkers... så just nu är det "bara" 2 sovrum kvar... det har varit hårt o vi har slitit häst.
idag blir inte ngn golvläggning... måste vila mig lite.... idag blir en tur till banken, o sedan ut till huset o göra smågrejjer, koppla in diskmaskinen, lägga sparksocklarna, ringa telia, ringa kommunen ang, vattenmätare, soptunna, nibe ang  pannan. m.m. så smålir...
Fick hjälp av reine... o jävla tur det.... här lägger han sista biten i allrummet...

Kommentarer
Postat av: Anne

Kommer bli sjukt snyggt!!

2010-07-19 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0