mkt mkt händelserikt veckoslut

ja då var man klar med det mesta i fredags... allt golv var lagt... alla tapeter på väggarna... en hel del lister satta..
det vi har kvar nu är en del lister och dörrfoder....
i lördags gick flyttlasset... när vi kom till huset vid 11 med alla möbler så var snickarna här och hade påbörjat med altanen... så vi 3 var snickarna klara med altanen (bara trappstegen kvar)... så i lördags grillade vi in altanen... riktigt härligt var det...
jag o lucas grillade, dansade, jag drack whisky och lucas vatten... o givetvis dunkade pantera ur högtalarna och lucas njöt för fullt och headbangade och dansade runt och fullkomligen njöt...
nu sitter vi här i lyan... jag har jobbat idag... jobbar nu 2 veckor ... sedan 3 v. semester...
bifogar lite bilder...'
¨
hallen

Kommentarer
Postat av: Emsi

Hej! Vilken fin tapet med stjärnor. Vad är det för märke på den? har letat efter en med vit bakgrund och mörka stjärnor men hittar ingen.



Hälsningar



Emsi

2012-02-27 @ 20:21:58
Postat av: Hans-Åke Norberg

Hej!

Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
Tack på förhand.
Mvh//

Hans-Åke på Aleka

2012-10-04 @ 20:00:21
URL: http://www.aleka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0